Informace od zdravotní sestry

HLAVNÍ STRÁNKA

  

KREVNÍ TLAK

  

LÉKY

  

RTY

  

BRADAVICE

  
Diskuze

KOLAGEN A JEHO NEŽÁDOUCÍ ÚČINKY

 Strnadová  16.10.2020 10:05

Milí přátelé,
Nevím, zda je můj problém vyvoláván kolagenem nebo něčím jiným, ale kolagen se mi v tom jeví dost podezřelý.
Po extrakci zubu (6 dole) mi pan doktor zavedl (prý kvůli zpevnění kosti) do děr po koříncích kolagen.
Od té doby (už měsíc) se nemohu zbavit odporného pocitu upatlanosti, lepivosti v ústech. Je sice pravda, že jsem dostala také antibiotika na týden (pod zubem byl zánět), ale takovou katastrofu mi atb nikdy neudělala a vedlejší účinky byly vždycky do tří dnů pryč.
Když si vyčistím zuby, pět minut si vychutnávám úžasného pocitu čistoty v puse. Ale pak je to zpět.

Vzhledem ke složení kolagenu by mě podobná reakce nepřekvapila. Kolagen krmí kdejaké mikroby, které se pak v ústech vesele množí. Ocením jakýkoli odbornější názor či vlastní zkušenost. Díky předem.

Odpovědět

přidejte sem svůj komentář

Něco Vám není jasné? Zeptejte se na to ostatních. Určitě Vám pomohou.
K zeptání použijte tento formulář.


Nadpis
Jméno
E-mail
Komentář

Všechna políčka formuláře je třeba vyplnit!
E-mail nebude nikde zobrazen.

Připojit fotku

diskuze se týká článku


lidé také čtou

ZDRAVÍ-LÉČBA

O nás

Kontakt

Ochrana osobních údajů a cookies

SiteMAP